BevezetésReklamáció

Reklamáció

Reklamáció


COVID-19 és a reklamáció
Reklamáció benyújtása

A válságkezelő intézkedések nem foglalkoznak kifejezetten a panaszok kérdésével – megoldásával. Vészhelyzetben való jogaik gyakorlása során a szerződő feleknek mérlegeléssel és türelmükkel kell kezelniük egymást, és figyelembe véve azt a vészhelyzetet, amelyben a másik fél lehet, például, kényszer bezárás, személyzet hiánya, hogy otthon őrizze a gyermekeket. , karanténba kerülnek stb. Például A fogyasztói igények rendezésével kapcsolatos zaklatás, amely a rendes határidőn belül nem elengedhetetlen, valamint a szerződésből való kilépés, amennyiben vészhelyzet miatt a reklamációt nem sikerült rendezni, sértheti az erkölcsöt, amely nem részesül jogi védelemben. A törvény zaklatása vagy a jó morállal ellentétes bármely eljárás nem részesül jogi védelemben, az ilyen magatartásnak nincs joghatása.

Amennyiben bármilyen szemmel látható, külső sérülés van a csomagon, a futárnak kötelessége az árut tételesen átadni és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.

Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és kiszállított termékek között, vagy esetleg sérülésmentes csomagban törött terméket talál, mindenképpen értesítse vevőszolgálatunkat írásban az info@aga24.hu  vagy reklamacio@aga24.hu email címen. Kérjük, hogy levelében mindenképpen adja meg megrendelése azonosítóját, melyet a megrendelésről küldött visszaigazoló emailekben talál.

Kérjük, hogy a számlát őrizze meg, mert csak annak meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában tudunk reklamációt elfogadni.

Üdvözlettel

Aga24 s.r.o.

 

 

Elallasi nyilatkozat ( pdf / 205 kB )
Top